گران قیمت ترین ماساژهای دنیا

گران قیمت ترین ماساژهای دنیا
5/5 - (1 امتیاز)

ماساژها بستگی به این که در کجا و چه طور انجام شوند قیمت هایشان فرق می‌کند. اما یک سری از ماساژها هستند که در هر جای دنیا انجام شوند دارای قیمت بالایی هستند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با گران قیمت ترین ماساژهای دنیا و اینکه این ماساژها در کدام کشور دارای محبوبیت بیشتری هستند، آشنا کنیم.

شما می توانید برای رزرو آنلاین مراکز ماساژ دارای تخفیف شهر خود، به سایت ماساژ رزرو مراجعه کنید.

۱- ماساژ پاک کننده بهشتی:

ماساژ بهشتی یا ماساژ دریایی جزء ماساژهای درمانی در دنیا است، که همراه با آب درمانی انجام می‌شود. در طب سنتی کلاسیک از آن استفاده می‌شود در مرکز شهر شیکاگو در دسترس مردم است.

۲- ماساژ خاویار:

در مورد تاریخچه این نوع ماساژ باید بگوییم که جونز، خاویار بلغاری اعلا را که در ایران پرورش یافته بود برای تقویت موهایش سفارش داد. سپس این خاویار رفته رفته تبدیل به یک شامپو شد که در ماساژ خاویار از آن بهره برده می‌شود. البته این ماساژ شامل یک شامپوی مبتنی بر قارچ نیز می‌باشد.

۳- ماساژ طلای صورت:

ماساژ صورت طلا

به دلیل مزایایی زیادی که طلا برای پوست دارد و تامین کننده مواد مغذی پوست می‌‌باشد از این ماساژ استفاده می‌شود . این ماساژ از مشهورترین ماساژهای آمریکا می‌باشد که با طلای ۲۴ عیار انجام می‌شود.

۴- ماساژ سلطنتی:

ماساژ سلطنتی

کشور چین را می‌توان مهد ماساژ دنیا دانست. ماساژهای مختلفی در این کشور انجام می‌شود، اما یکی از گرانقیمت ترین ماساژها که البته هرکسی هم قادر به انجام دادن آن نیست، ماساژ سلطنتی است. این نوع ماساژ شامل حمام کردن در روغن‌های مخصوص و گلبرگ‌های گل رز، و سپس لایه برداری پوست با شراب قرمز می‌باشد. و در انتها نیز دست‌ها و پاها مورد ماساژ قرار می‌گیرند. زمان مورد نیاز برای انجام این نوع ماساژ در حدود ۹۰ دقیقه است.

۵- ماساژ میکروبلاسیون:

ماساژ

یکی دیگر از گران قیمت ترین ماساژهای دنیا ، ماساژ میکروبلاسیون است. این ماساژ در آب گرم انجام می‌شود و در شهرنیویورک مراکز ماساژی با همین نام می‌باشد. در این ماساژ از الکترومغناطیس برای شبیه‌سازی کلاژن، و از گرما و ارتعاشات برای تحریک پوست بهره برده می‌شود. در آمریکا ماساژ میکروبلاسیون به دلیل تاثیر زیادی که بر پوست دارد با  عمل جراحی پلاستیک مقایسه می‌کنند.

۶- حمام Evian :

اعتقاد بر این است که این نوع ماساژ گرانترین ماساژ دنیا می‌باشد. ماساژ Evian در هتل‌های بسیار گران قیمت ارائه می‌شود. کسانی که آرزو دارند در این حمام خود را رها سازند باید در وان پر از آب اویان با بیش از ۱۰۰۰ لیتر دراز بکشند که با گلبرگ‌های گربر پر شده است…!

۷-ماساژ پدیکور :

ماساژ پدیکور

این ماساژ نوعی درمان است که در بیشترکالیفرنیا انجام می‌شود. یک نوع پدیکور بسیار ویژه محسوب می‌شود که پاهای شما در مخلوطی از شکلات سفید و تکه‌های توت فرنگی قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت های ماساژهای موجود در ایران مقاله قیمت انواع ماساژ را مطالعه کنید.

ارسال نظر