بهترین مراکز و سالن ماساژ در بوشهر

مراکز و سالن ماساژ بوشهر
3.9/5 - (7 امتیاز)

بهترین مراکز سالن ماساژ در بوشهر و انواع ماساژ و اسپا بوشهر با تخفیفات ویژه و آدرس و مشخصات، در سایت ماساژ رزرو برای راحتی دسترسی و قیمت مناسب برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بهترین سالن ماساژ در بوشهر

  • مرکز ماساژ نوید تندرستی
  • سالن تخصصی ماساژ بوشهر
  • سالن ماساژ فیروزه

همه مراکز و سالن های ماساژ در بوشهر به همراه آدرس و مشخصات

 ردیف  نام سالن شماره تماس آدرس
۱ سالن ماساژ فیروزه ۰۹۱۷۳۷۱۰۰۳۸ بوشهر، خیابان سنگی، خیابان یادگار امام، انتهای کوچه آژانس مسافرتی منفرد
۲ مرکز سلامت ۰۷۷۳۳۵۴۹۰۹۸ بوشهر، خیابان جانبازان، پشت بیمارستان حضرت قائم عجل الله
۳ مرکز ماساژ نوید تندرستی ۰۹۱۷۵۵۴۸۰۵۴ بوشهر، سنگی، جنب داروخانه دکترزینی الدینی
۴ سالن ماساژ کافه ریکاوری خیابان سنگی، کوچه بوستان ۱۶

امیدواریم لیست تهیه شده توسط ماساژ رزرو برای شما مفید واقع شود.

معمولاً در هر روز بر اثر فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهیم، مواد زائدی مثل اسید لاکتیک در عضلات ما ترشح می‌شوند و با جمع شدن آنها احساس درد و گرفتگی در عضله می کنیم. گاهی نیز ممکن است دچار اسپاسم شویم. ماساژ با به جریان انداختن خون در بافت‌های عضلات، رگ‌ها و مفاصل از دردهای احتمالی و گرفتگی‌های احتمالی می‌کاهد.
در عین حال ماساژ، باعث افزایش اندروفین در بدن ما می‌شود که کار آن کاهش یا از بین بردن درد است. همچنین بیشترشدن ترشح سروتونین نیز جزء آثار ماساژ است که در ما نشاط ایجاد می‌کند و ما احساس شادی بیشتری می‌کنیم.

بعضی ماساژها به وسیلۀ روغن گیاهی و کرمها یا ژلهای ویژه ماساژ اجرا می‌شود‌ و با حرکات کششی، فشاری، لرزشی و ضربه ای و ….همراه می‌باشد، اما بیشترین تاثیر این ماساژ احساس رضایت و آرامش بسیار زیاد است که این خود مهمترین اصل در ماساژ است .

شما همچنین می‌توانید بهترین مراکز و سالن های ماساژ در اهواز همراه با آدرس و شماره تماس آنها را در ماساژ رزرو مشاهده کنید.

ارسال نظر