قیمت انواع ماساژ

قیمت ماساژ
4.5/5 - (2 امتیاز)

ماساژ یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به آرامش است و می تواند در مدت زمان کوتاهی حس شادی و نشاط را در شما بوجود بیاورد. همانطور که می دانید هر سبک ماساژی احتیاج به تخصص خاصی دارد و ماساژور باید دوره ی آن را بگذارند تا آن را به صورت کامل فرا بگیرد، همچنین هر سبک ماساژ دارای قیمت خاص خود می باشد و قیمت انواع ماساژ متفاوت است.

تخفیف و رزرو آنلاین سالن ماساژ

قیمت خدمات ماساژ به تناسب کیفیت ماساژ، میزان تبحر ماساژور، بهره گیری از لوازم ماساژ حرفه ای مانند روغن ماساژ با کیفیت و …. تعیین می شود.

قیمت ها درنقاط شهر با توجه به مکان و سرویس دهی که انجام می دهند متغیر است. برخی مراکز ماساژ هزینه هایی بسیار بالاتر از نرخ مصوب ماساژ از مشتری های خود دریافت می کنند. در صورتی که کیفیت خدماتی که ارائه می دهند با دیگر مراکز تفاوتی ندارد. و تنها به دلیل مناطقی که در آن فعالیت می کنند و دیزاین داخلی مرکز ماساژ خود، مبالغی چندین برابر هزینه اصلی از شما دریافت می کنند.

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با ماساژ مقاله ماساژ چیست و بهترین نوع آن کدام است. را در ماساژ رزرو مشاهده کنید.

قیمتی که برای ماساژ مصوب شده از ساعتی ۹۰۰۰۰ تومان به بالا شروع می شود. طبیعیست که انواع مختلف ماساژ، قیمت‌های متفاوتی دارند و البته مدت‌زمان ماساژ هم بر هزینه تاثیر گذار است .
مدت زمان هایی که برای ماساژ  در نظر می گیرند، معمولا  ۲۰، ۳۰، ۴۵، ۶۰، ۷۵، ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه ای می باشد که بستگی به نوع ماساژ زمان بندی مختلفی دارد. مثلا برای ماساژ صورت ۳۰ دقیقه و برای ماساژ تایلندی تا ۱۲۰ دقیقه هم زمان می گذارند.

ما با تحقیق هایی که انجام دادین رنج قیمت ، بعضی از انواع ماساژ را در جدول زیر برای شما تهیه کردیم. البته توجه داشته باشید که بیشتر قیمت گذاری سالن های ماساژ به امکاناتی است، که ارائه می دهند. هرچه تجهیزات مرکز ماساژ کمتر باشد مطمئنا هزینه ماساژ پایین تر میباشد.

 

 ردیف  نوع ماساژ زمان-به دقیقه قیمت- به تومان
 ۱ ماساژ سوئدی ۶۰ ۱۰۰,۰۰۰ الی ۲۵۰,۰۰۰
 ۲ ماساژ سنگ داغ ۶۰ ۱۵۰,۰۰۰ الی ۳۰۰,۰۰۰
 ۳ ماساژ سر و صورت ۴۵ ۸۰,۰۰۰ الی ۱۰۰,۰۰۰
 ۴ ماساژ ورزشی ۶۰ ۱۰۰,۰۰۰ الی ۲۰۰,۰۰۰
 ۵ آروماتراپی ۹۰ ۱۸۰,۰۰۰
 ۶ ماساژ شیر و عسل ۶۰ ۱۵۰,۰۰۰ الی ۲۵۰,۰۰۰
 ۷ ماساژ تایلندی ۶۰ ۱۰۰,۰۰۰ الی ۳۰۰,۰۰۰
 ۸ ماساژ بادکش درمانی ۶۰ ۷۰,۰۰۰ الی ۱۰۰,۰۰۰

 

البته بعضی از سالن های ماساژ قیمت هایشان واقعا عجیب است. مثلا ماساژ سنگ داغ را تا ۶۰۰,۰۰۰ تومان هم قیمت داده اند.

شما می‌توانید لیست بهترین مراکز ماساژ شهرهای مختلف را در ماساژ رزرو  مشاهده کنید همزمان رزرو آنلاین همراه با تخفیفات ویژه انجام دهید:

ارسال نظر