معرفی ۷ تا از عجیبترین ماساژهای دنیا

عجیبترین ماساژهای دنیا
5/5 - (1 امتیاز)

ماساژ یکی از روشهای رسیدن به حس آرامش است. روشها و سبک های مختلفی برای ماساژ در سرتاسر دنیا وجود دارد. اما بعضی از این روشها بسیار عجیب می‌باشند ما در این مقاله به معرفی ۷ تا از عجیبترین ماساژهای دنیا می‌پردازیم. جالب است بدانید با این که بعضی از این ماساژها بسیار ترسناک هستند، اما کسانی که ازآنها استفاده کردند از نتایج آن کاملا راضی بوده اند.

شما می‌توانید برای رزرو آنلاین بهترین سالن‌های ماساژ شهر خود همراه با تخفیفات ویژه به سایت ماساژ رزرو  مراجعه کنید.

معرفی ۷ تا از عجیبترین ماساژهای دنیا

۱- ماساژ مار :

این ماساژ در اندونزی رواج دارد. در این نوع ماساژ از یک یا دو مار غول پیکر استفاده می‌شود، وزن این مارها در حدود ۲۰۰ کیلوگرم است که به مدت ۱۵ دقیقه بر روی بدن شما می‌خرند. آن ها معتقدند حرکت مارها روی بدن تاثیر مثبتی در کاهش ترس و بهبود سوخت و ساز بدن دارد.

۲- ماساژ فیل:

ماساژ فیل

این ماساژ برای افرادی مناسب است که با وزن و فشار زیاد روی ماهیچه های خود لذت می‌برند، در این ماساژ  فیل ها با بلند کردن و گذاشتن پای خود، بر روی بدن شما به آرامی شما را ماساژ می‌دهد. ماساژ با فیل در تایلند انجام می‌شود.

۳- ماساژ کاکتوس:

ماساژ کاکتوس

مکزیک با داشتن بیابان‌های وسیع و پر از کاکتوسش به وجود آورنده‌ی ماساژی عجیبی به اسم ماساژ کاکتوس است. برخلاف آنچه بیشتر مردم تصور می‌کنند این ماساژ دردناک نیست. در این ماساژ از کاکتوس‌های پهن برای ماساژ استفاده می‌کنند، اما قبل از استفاده همه تیغ‌های آن زدوده می‌شود. این ماساژ به علت داشتن حاصیت آبرسانی کاکتوس بسیار لذت بخش می‌باشد و باعث طراوت و لطافت پوست می‌باشد.

۴- ماساژ حلزون :

ماساژ حلزون

ماساژ حلزون یک روش جدید در درمان زیبایی پوست است. ماده‌ی لزجی که حلزون هنگام حرکت از خود ترشح می‌کند باعث رطوبت‌رسانی و از بین رفتن پوست‌های مرده می‌شود و همینطور چین و چروک را کاهش می‌دهد. به همین دلیل در این ماساژ حدود سه حلزون روی پوست قرار داده می‌شوند تا به آرامی بالا و پایین بروند. هرچند این درمان یا ماساژ صورت در روسیه، اروپا، ژاپن و کشورهای دیگر پرطرفدار است، اما هنوز برای برخی افراد غیرقابل تصور است. در ایران نیز جدیدا در بعضی از سالن‌های ماساژ این روش انجام می‌شود.

۵- ماساژ ساطور:

ماساژ ساطور

ماساژ با ساطور در تایوان مشهور است. این ماساژ شامل ضربات ریتمیک چاقو به صورت و بدن مشتری به عنوان شکلی از ماساژ درمانی می‌باشد. بنا بر اعتقاد علمی این افراد این ساطورهای فولادی به سم زدایی بدن و بهبود گردش خون کمک می‌کنند. ماساژ چاقو هیچ زخمی روی بدن به وجود نمی‌آورد و حتی جای چاقوها هم روی پوست نمی‌ماند.

۶- ماساژ آتش :

ماساژ آتش

ماساژ آتش روشی است در چین که از آتش برای درمان و ریلکس کردن استفاده می‌کند. در این ماساژ ماساژدهنده حوله را روی بخشی از پوست قرار می‌دهد. سپس با ریختن کمی الکل، حوله برای چند ثانیه شعله ور می‌شود. افرادی که به این نوع ماساژ علاقه دارند معتقدند که ماساژ با آتش به بهبود گردش خون کمک می کند، و بعد از ماساژ بسیار احساس آرامش دارند.

۷- ماساژ مدفوع پرنده:

ماساژ مدفوع پرندگان

در این روش‌ ماساژ که در کشور سنگاپور انجام می‌شود ترکیبی از مدفوع پرندگانی مثل بلبل، سبوس برنج، روغن درخت چای و چند دانه طبیعی دیگر ساخته می‌شود و بر روی پوست صورت مالیده می‌شود و بعد به روش ماساژ ژاپنی صورت ماساژ داده می‌شود. می‌گویند این ماسک و ماساژ باعث روشن شدن پوست می‌شود.

پیشنهاد می‌شود مقاله گران قیمت ترین ماساژهای دنیا را سری مقالات ماساژ رزرو مطالعه کنید.

ارسال نظر