آموزش تصویری ماساژ دست

آموزش تصویری ماساژ دست
امتیاز دهید

ماساژ دست روشی عالی برای کاهش درد مفاصل و شل ‌کردن عضلات دست‌هاست. بعد از یک روز کاری و فشارهایی که به دست وارد می‌شود، با ماساژ کف دست این تنش ها را می‌توان برطرف کرد. ما در این مقاله آموزش تصویری ماساژ دست را به صورت مرحله به مرحله قرار دادیم.

پیشنهاد می‌شود اگر قصد رفتن به سالن‌های ماساژ را دارید حتما سایت ماساژ رزرو را که دارای رزرو آنلاین بهترین مراکز ماساژ همراه با تخفیفات ویژه می‌باشد، مشاهده کنید.

آموزش تصویری ماساژ دست به صورت مرحله به مرحله

۱ – برای ماساژ دست ابتدا باید دستها را چرب کرد تا راحتر انگشتان بر روی دست حرکت کند.

آموزش ماساژ دست1

آموزش ماساژ دست۱

۲- سپس دست خود را مشت کرده و چندین بار از مچ دست خود را بالا و پایین کرده

۳- در مرحله بعد نوک انگشتان دست خود را باید فشار دهید، این فشار باید محکم باشد اما باعث درد نشود، این کار را روی دو دست خود انجام دهید و دوباره از جهت دیگر این کار را تکرار کنید.

آموزش ماساژ دست

آموزش ماساژ دست

۴- با شست خود وسط کف دست خود را فشار دهید و حرکات ریز و چرخشی انجام دهید.

 

آموزش ماساژ دست

آموزش ماساژ دست

۵- استخوان های کف دست را پیدا کنید و با استفاده از انگشت شست و اشاره انها را ازانتهای انگشتان تا مچ ماساژ دهید. ماساژ کف دست را به مدت ۳ دقیقه ادامه دهید.

آموزش ماساژ دست

آموزش ماساژ دست

۶- حالا نوبت ماساژ انگشتان است. برای ماساژ این قسمت، انگشت خود را با انگشت اشاره و شست، دست دیگر گرفته و با فشار کم از انتهای انگشتان تا نوک انگشتان بروید. فشارها باید ملایم باشد، از فشارکم شروع کنید تا به فشارهای محکمتر. این کار را روی هر دو دست خود انجام دهید.

آموزش ماساژ دست

آموزش ماساژ دست

۷- يكي از مهم‌ترين بخش‌ها كه به زيبايي دست كمك مي‌كند و در عين حال تاثير زيادي در تخليه بارهاي عصبي و تنش‌هاي كاري دارد ناحيه پشت دست است. براي ماساژ اين بخش كف دست خود را با انگشت شست دست دیگر گرفته و به کمک چهارانگشت دیگر، پشت دست خود را به آرامی ماساژ دهید. در اين مرحله با حركت‌هايي از سمت مچ به سمت انگشتان دست به تخلیه انرژی منفی كمك می‌کنید. اين ماساژ باعث ريلكسی می‌شود، و همچنین به فرم گرفتن عضلات روی دست بسيار كمك می‌كند و حتی پوست دست را تحت‌ تاثير خود قرار می‌دهد.

آموزش تصویری ماساژ دست

آموزش تصویری ماساژ دست

۸- در انتها به سراغ ناحیه پر فشار یعنی فاصله بین انگشت شست و اشاره بروید. این قسمت را با فشار انگشت شست و انگشت اشاره با حرکت های ریز و دایره‌ای ماساژ دهید.

آموزش تصویری ماساژ دست

آموزش تصویری ماساژ دست

امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

شما عزیزان می‌توانیدهمچنین آموزش تصویری ماساژ گردن و شانه ها و آموزش ماساژ پا به صورت تصویری را در ماساژ رزرو مطالعه کنید.

ارسال نظر